Waar kunnen we je mee helpen?

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een aantal veelgestelde vragen en antwoorden. Klik op een vraag om het antwoord te bekijken.

We kunnen ons voorstellen dat je niet zo goed weet of Fitness en/of FitnessRijen bij je past. Daarom bieden we flexibele lidmaatschappen, zodat je nergens aan vast zit.
Alles wat je wilt regelen kan bij FitnessRijen online. Wel zo makkelijk toch?
Wil je je lidmaatschap aanpassen? Sluit dan het nieuwe lidmaatschap via de site af en geef bij de opmerkingen aan dat deze je oude lidmaatschap zal vervangen.
Mocht je willen opzeggen, dat kan door door volgend formulier in te vullen.

Onze ervaring is dat de druppels flink slijten door gebruik. Daarom schaf je deze aan bij start van het lidmaatschap en kun je bij inlevering hier geen geld voor terug krijgen.
Ga naar https://basecamp.virtuagym.com
  • Klik op club-account informatie links in de balk
  • Klik dan op betalingen
  • Vul opnieuw jouw inlogcode in
  • Klik op de facturen die je wil inzien
Bij het inloggen in je app, zie je onderaan een link om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Doorloop de stappen en maak een nieuwe wachtwoord aan. Log vanaf dan met het nieuwe wachtwoord in.
Wij schrijven het abonnementsgeld via automatische incasso af. De eerste betaling die je doet, is meestal een combinatie van meerdere onderdelen. Zo betaal je in de meeste gevallen eenmalige administratiekosten en je betaalt het reguliere abonnementsgeld voor de komende periode. Na deze eerste betaling, wordt er enkel per 4 weken abonnementsgeld afgeschreven. Alle info omtrent je betalingen e.d. staan in je app.
We schrijven het abonnementsgeld via automatische incasso af. Deze betaling vindt om de 4 weken plaats. Kijk in je app om je betalingen te checken. Ga naar -> Mijn Club | Mijn Clubaccount | Klik op boekingen en ga dan naar betalingen.
Het is niet gelukt om de betaling via automatische incasso bij je af te schrijven. Je ontvangt dan een e-mail met een betaallink. via deze betaallink kun je de openstaande post alsnog voldoen. Wordt deze niet direct voldaan, zal de betaling alsnog via automatische incasso geprobeerd worden. Wanneer je IBAN onjuist blijkt te zijn, ontvang je hier ook een e-mail over. Het aanpassen van je IBAN kun je zelf in de app doen.